ROBA

dimecres, 17 de març del 2010


sensualitat/moda/estil/personalitat/colors/disseny/glamour/diferència/estatus/cultura/
igualtat/uniforme/diners/fred/calor.
aquestes son les paraules que em van vindre al cap cuan vaig pensar en la roba.

les frases van ser aquestes:
- estripar els pantalons
-pintar la samarreta
-caminar amb les sabates.
-deixar la roba a terra.
-m'he tret la roba.
-posar la roba.
-regalar la roba.
-m'agradaria ser maniqui, per vestirme sempre amb roba nova.

aquestes són algunes de les frases que hem van vindre al cap, de les quals va sortir la primera idea que vaig tenir que va ser amb la ultima frase " m'agradaria ser maniqui, per vestir-me sempre amb roba nova" i aquesta frase va ser amb la que vaig començar a pensar en el projecte, però finalment la vaig canviar per que no m'acababa de convèncer i ara he tirat endevant la frase de "m'he tret la roba" .

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada